Thursday 31 May 2012

对不起


亲爱的天父阿

今天在家里跟弟吵架了

吵了过后觉得很后悔

因为我这样的行为并没有

显示出了上帝爱人的行为

觉得很对不起,我不应该大声说他

或许这样就不会把事情闹大

但是

又觉得他也有错

应该说他

做人真的好难

做个有耶稣形象的基督徒更难

刚在一个group看到这样的一个祷告

和一个我教会牧师POST的一段经句

觉得是在说我吧


Today prayer is 


Lord,I come humbly before You and ask You to cleanse my heart and renew a right spirit within me.Forgive me 

for thoughts I have 

hed,words I have spoken and things that I have done that are not glorifying to You or are in direct contradiction to

Your 

commands.Specifically.I confess it as a sin and I repent of it.I choose to walk away from this pattern of thought 

or action and live Your 

way.I know that You are gracious and merciful,slow to anger and of great kindness.Forgive me for ever taking 

that for granted.Amen!


选择《饶恕》就是选择《自由》!!!



如果有人对别人有嫌隙,总要彼此<宽容>,互相<饶恕>;




主怎样<饶恕>了你们,你们也要照样<饶恕>人。(西3:13)





心情真的很不好阿=(

没有目标

每天在家无所事事

上帝阿

为什么会这样><

我真的好想要我的家庭和和睦睦

我真的好想要我的家庭是个荣耀神的名的一家

到底几时我的家人才能够信主阿><

对不起

上帝

我为我今天所做的事向你请求原谅

请你赦免我的罪

并帮助我,

好让我以后嘴里能说出属神的话语

有智慧的话语


也请你让我的弟能够饶恕我

不再生我的气。

没有得去今年的Teenz Camp真的很不好受

真的很sad :(

希望我顺从我的父母是上帝的旨意

上帝阿

带领我吧

我好迷惘阿><





No comments:

Post a Comment